PUBLICERAT 2013-07-13 (17:07:38) I KATEGORIN Allmänt

Pattie: folk pratar inte om alla de bra sakerna han gör varje dag

Gammal bild på Justin och Pattie.
 

Justins mamma Pattie Mallette är defensiv om Justins senaste dåliga beteende efter ännu en skandalös nyhet där Justin pissar i en mopphink på en restaurang.

 

Under hennes medverkande på BravoTV's show Watch What Happens Live, sa Pattie:
Jag är inte så naiv att jag tror att mitt barn är perfekt och alltid gör rätt val i livet. Han vet vad jag tycker är fel och han vet vad jag är stolt över. Jag menar, folk pratar inte om alla de bra sakerna han gör varje dag. Varje kväll innan konserter träffar han Make-a-Wish barn. Han åker till sjuka barns sjukhus. Han tar sin tid och träffar dem. Han skänker till välgörenhet. 

 

 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback